Bakisdag...

Kräftskiva igår!
Träffade Josse och Jocke där :D Sjukt kul. Fast vi snackade inte så mycket för vi var ganska många. Fick en ny bästavän! Karin, mitt nya pök! En så jävla skön tjej haha. Vi velade hur mycket som helst och de andra spelade guitar hero. Blev lite mycket där kanske... Var jättepigg och hade skitkul när vi åt kräftor och när vi spelade, men sen när alla började lugna sig så blev jag astrött, så jag och Robin åkte hem tidigt med Christian och Smurf. Jag sov från och till från torp och hem.
Idag blev inte mycket gjort kan jag säga. Spelade Diablo i någon timme imorse och jag han precis spara så gick strömmen. Vet inte riktigt vad som hände men... Sen spelade jag lite till när den kom tillbaka. Nu har vi precis käkat middag och jag ska sova.

Puss




Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Visas bara för mig)


Bloggadress:


Kommentar:
value="Skriv din kommentar..."
Trackback
RSS 2.0